R700B – Kit Didàctic d’Energies Renovables

Descripció

Amb aquest recurs podreu treballar amb els vostres alumnes un dels ODS, concretament el 7, energia assequible i no contaminant, a través d’un conjunt d’experiments o pràctiques (en anglès) amb més o menys dificultat que us permetran veure el funcionament d’algunes de les principals fonts d’energia:

• energia fotovoltaica
  • energia eòlica
  • piles de combustible d’hidrogen

El kit didàctic d’energies renovables demostra el funcionament del sistema tecnològic en miniatura quan produeix energia neta. El recurs ens permet alimentar un circuit elèctric amb un panell solar o mitjançant una turbina d’aire. Així mateix, dona la possibilitat de generar hidrogen mitjançant l’electròlisi de l’aigua i convertir-la en electricitat utilitzant una pila de combustible PEM.

No és solament una mostra de com les energies renovables funcionen, sinó que també planteja experiments que es poden fer amb l’alumnat. Com a novetat, aquest Kit, a més a més, us oferirà combinar els experiments fent ús l’ANGLÈS a l’aula.

VÍDEO INTRODUCTORI

Contingut

Llista d’elements que conté el kit.

El kit disposa d’aquests recursos en línia:

Castellà

Anglès

Pràctiques

Teacher’s guide

.

. Experiments

.

Suport tècnic per la pila d’hidrogen

Com fer la sol·licitud

• Consulta el calendari de reserves de sota per veure si està disponible en les dates que t’interessa.
  • Omple el FORMULARI  de demanda.