II Edició Ted ED Clubs- TGNs Talks

El pròxim dia 25 de maig tindrà lloc la II edició del TEd ED Clubs – TGNs Talks. La podeu seguir en directe per l’Instagram del CRP del Tarragonès crptarragones.

El TED Ed clubs és un projecte internacional que dona suport als estudiants en el descobriment, l’exploració i la presentació de les seves idees. TED Ed Clubs és un programa centrat en les escoles que aspira al fet que els estudiants despertin, desenvolupin, discuteixin i comuniquin les seves pròpies idees sobre innovació i emprenedoria en el conegut format de conferències TED.

Els objectius d’aquesta activitat són:

Organitzar, analitzar, sintetitzar i comunicar idees innovadores en un format de conferència amè i accessible a la comprensió de tots.

Aprendre a iniciar projectes de recerca: elaborant hipòtesis, refutant alternatives, generant noves idees, utilitzant tècniques creatives, considerant nous punts de vista i analitzant informació d’un variat elenc de fonts educatives i informatives de diferent naturalesa.

Crear una narració per aconseguir comunicar amb èxit i de manera senzilla, interrogants i continguts de naturalesa complexa davant un auditori.

Des del CRP del Tarragonès dinamitzem aquesta activitat sota el nom TED Ed Clubs. TGs Talks.

En aquesta edició participaran:

CFA Tarragona

Col·legi Carmelites

Col·legi La Salle de Tarragona

Col·legi Sant Pau Apòstol

Escola Sant Sebastià

I-E L’Arrabassada

Ins Joan Segura i Valls.

No us ho perdeu. Us hi esperem!