Grup de treball de música i entorn

GRUP DE TREBALL MÚSICA I ENTORN DE PONENT

Dins del Pla Educatiu d’Entorn de la ciutat de Tarragona, hem creat el grup de treball de professorat de música amb l’objectiu de reconèixer com a activitat formativa la participació
activa del professorat en una comissió de treball del PEE. El professorat es reuneix periòdicament amb l’objectiu de diagnosticar necessitats, valorar i
elaborar propostes fent xarxa i organitzant trobades musicals, contribuint així al foment de la bona convivència i l’ús social de la llengua catalana.
La primera actuació d’aquest curs ha estat el concert de Nadales a la plaça del Tarragonès de Torreforta que ha tingut lloc el 16 de desembre. Ha comptat amb la participació de 300 alumnes de diferents cultures provinents de 9 centres educatius de primària i secundària dels barris de Ponent.
L’alumnat ha cantat diverses nadales i com a cloenda ha interpretat de manera conjunta la nadala Estimo el Nadal de Toni Olmos.
Tots i totes hem gaudit d’aquest matí d’inclusió cultural i musical! Aquest grup de treball està dinamitzat per la Nati Niubó, assessora LIC del Departament d’Educació i la Montse Alegret, tècnica de l’Ajuntament de Tarragona i compta amb la col·laboració de la Biblioteca Municipal Pepita Ferrer de Torreforta.