Col·laboració amb l’Arxiu de la Diputació

L’Arxiu General de la Diputació de Tarragona i el CRP del Tarragonès iniciem una col·laboració per tal d’apropar l’Arxiu a l’alumnat dels centres del territori. A partir de la seva proposta didàctica, l’alumnat coneixerà a fons què és un arxiu i s’endinsarà en el de l’AGDT, a més de realitzar tasques com a investigador i com a arxiver.

La voluntat és posar a l’abast dels centres tots els diversos fons documentals que en formen part. El més voluminós és el de la mateixa Diputació de Tarragona, que inclou tota la documentació lligada a procediments que ha generat la institució al llarg de la seva història. Abraça des de mitjans del segle XIX fins a l’actualitat, i és un fons obert, d’accés públic. La resta de fons de l’Arxiu corresponen als organismes autònoms, patronats i fundacions, altres organismes provincials, fons externs, biblioteca i hemeroteca auxiliars, imatges i col·leccions.

 

A continuació, podeu veure la proposta didàctica detallada fent clic a la imatge i també una mostra de les capses d’aprenentatge que ofereixen:

 

D’altra banda, des del CRP el curs vinent s’iniciarà el Grup de treball – L’arxiu com a font de recerca per tal d’impulsar la recerca a través de l’AGDT.

Desplaça cap amunt
Ves al contingut