Activem-nos pel català

L’Equip LIC del Camp de Tarragona va participar en l’acte “Activem-nos pel català”, que va tenir lloc el passat 28 de març a la Farga de l’Hospitalet de Llobregat. El Departament d’Educació va presentar-hi els objectius per fomentar l’ús del català als centres educatius i els centres convidats van exposar-hi les seves experiències.

Va comptar amb un miler de persones i les escoles i instituts que han participat del programa ULAE (Usos Lingüístics en l’àmbit educatiu) van compartir les pròpies experiències de promoció de la llengua catalana.

Del nostre territori, l’INS Pons d’Icart va explicar els acords presos després de realitzar el taller ULAE: la creació d’un grup impulsor que vetlla per la potenciació dels usos lingüístics i la implicació de l’alumnat en aquesta tasca.