La Cuina

Nivell: P3, P4 i P5
Dificultat: Mitjana – Alta

Descripció de l’activitat:

Per P3 és aconsellable fer un treball previ dels aliments abans d’iniciar l’activitat, ja que l’infant ha de ser capaç de reconèixer els aliments que es presenten.

Cada filera representa els plats de l’àpat a escollir: (nomes es pot escollir un plat de cada filera)

• Rosa: Primers
  • Verda: Segons
  • Groga: Postres

Al tapís hi han quatre sortides per al Bee-Bot. L’alumne ha de dirigir el Bee-Bot des de la casella de sortida (fotografia abella) fins al 1er plat escollit (filera rosa). Tot seguit ha d’escollir el 2on plat (filera verda), i finalment ha de triar el postres (filera groga).

Abans de realitzar qualsevol desplaçament, l’infant ha de saber quin plat és el pròxim a escollir. Seguidament ha de comptar el nombre de caselles que s’han de recórrer des de la seva posició fins al plat desitjat. I donar les ordres al Bee-bot mitjançant el comandament.

Únicament es poden realitzar desplaçaments horitzontals o verticals.

Material adjunt:
– El tapís de l’activitat