sess-7-2011-2012-5

Comprensió lectora

És el procés d’extreure i construir simultàniament el significat a través de la interacció amb el llenguatge escrit. La finalitat principal de la lectura és la comprensió. (Font M.Castells, del CEE L’Estel).

Recull d’activitats interactives per treballar la comprensió lectora.
Dificultat: Fàcil —–> Difícil

Genmàgic: Posa-ho bé. Llegir i entendre una frase i fer

el que diu (descripció breu d’un animal i la seva posició).

(Català i castellà – lletra impremta).Sense so.

Lectura comprensiva de problemes de matemàtiques

per a petits.(Castellà, lletra d’impremta). Sense so.

Edu365: Entrena’t per llegir. Llegeix. Comprensió lectora

i més. (Català, lletra de pal i d’impremta). Amb so.

Genmàgic: Han fugit els espais. Separar paraules dins

una frase (Català i castellà – lletra impremta).

Sense so.

Genmàgic: Construeix les frases. Ordenar les paraules

d’una frase (fins a 8 paraules).

(Català i castellà – lletra impremta). Sense so.

Edu365: M’endevines?. Comprensió d’endevinalles, amb

diferents nivells. (Català, lletra de pal o lligada).

 Amb so.

Genmàgic: Busca el nostre cuidador. Llegir i entendre una

frase i fer el que diu (descripció de la cara d’una persona).

(Català i castellà, lletra d’impremta). Sense so.

Genmàgic: Anicara. Comprensió lectora de la descripció

d’una cara. (Català, lletra d’impremta).

Sense so.

Endevina, endevinalla. Comprensió lectora amb endevinalles

i imatges. (Català, lletra d’impremta) Sense so.

Genmàgic: Arregla la frase. Posar o treure espais entre

les lletres i les paraules d’una frase.

(Castellà, lletra impremta). Sense so.

Genmàgic: Substituir números per lletres dins les paraules

d’una frase.Hi ha la solució.

(Català i castellà, lletra d’impremta).

Sense so.

<- Tornar a TAC i NEE en la lectura i l’escriptura