L’X(p)rimenta 2021 ja és aquí!

Ara que ja ha finalitzat el curs 2020 – 2021, et proposem que reservis un lloc a la teva nova agenda per al curs 2021-2022, per gravar, amb els teus futurs alumnes, un vídeo científic per al concurs X(p)rimenta 2021.

Recorda que el termini per presentar vídeos està obert fins al 28 d’octubre de 2021. A més, en aquesta 11a edició es poden guanyar uns premis espectaculars: des d’un xec regal per bescanviar-lo per material científic per a l’escola, fins a entrades per a activitats científiques a museus, entre moltes altres coses.

Si vols més informació, consulta les bases.

Bases de participació
Formulari de participació

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *