Exposició

L’Arxiu Històric del Poblenou, juntament amb la pintora Martín Royo presenten l’exposició:  LA MEMÒRIA PICTÒRICA DEL POBLENOU..Aquest projecte es realitza en quatre espais emblemàtics del barri:

• Museu Oliva Artés
      • Palo Alto,
    • Can Felipa
    • La Torre de les Aigües del Besòs

L’exposició, feta amb un clar enfocament històric, comptarà amb activitats didàctiques i interactives pensades per alumnes de diferents edats, com ara que l’alumne o visitant faci un reconeixement sobre el mapa del Poblenou de la seva zona més representativa. La manera de fer-ho serà enviant fotos del llocs més estimats per ells, creant així una mostra pròpia i dinàmica feta pels participants amb la voluntat que la gent es faci encara més seva l’exposició i l’enriquim a l’aportar nous punts de vista.