Erasmus + Rambleta del Clot

L’Escola La Rambleta del Clot ha participat en un Erasmus+ i en va fer, durant la sessió, la comunicació de les conclusions.

En el projecte ‘Families and schools. The involvement of foreign families in schools’ hi han participat inspeccions educatives, universitats i escoles de tres països (Itàlia, Luxemburg i Catalunya) amb l’objectiu d’intentar millorar la relació entre les famílies estrangeres i les escoles.

Així doncs, amb aquest objectiu, s’han dissenyat un conjunt d’estratègies i accions innovadores per donar resposta a tres necessitats ingents de les escoles d’Itàlia, Catalunya i Luxemburg, que són:

1) l’acollida de les famílies estrangeres;

2) la comunicació famílies estrangeres i escola;

3) la implicació i participació de les famílies estrangeres a casa i dins l’escola. Unes accions que s’han implementat, avaluat i redissenyat al llarg d’un curs acadèmic, i que pretenen ser font d’inspiració per qualsevol altra escola que vulgui millorar la relació família-escola, i especialment, la relació amb les famílies estrangeres.

En aquest sentit, ens plau compartir-vos la presentació que es va desenvolupar durant la sessió. I, a més, facilitar-vos l’enllaç del vídeo amb la jornada íntegra.

Podeu recuperar-lo a l’enllaç següent:

Agraïm l’esforç de les escoles participants en el projecte i a les persones organitzadores per fer possible l’èxit d’aquestes pràctiques.

També podreu consultar tota la informació exposada a al conferència en format PDF fent clic en aquest enllaç.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *