El català a l’escola

Taula rodona que, sota el nom ‘El català a l’escola en una realitat plurilingüe’, tindrà lloc el dijous 10 de febrer a les 18 hores a El Born Centre de Cultura i Memòria.

Taula rodona conduïda per la periodista Elisabet Pedrosa i integrada per un grup de participants experts: Enric Larreula, escriptor i il·lustrador, fou professor universitari de Filologia Catalana; Carme Junyent, directora del GELA (Grup d’Estudi de Llengües Amenaçades) i professora universitària de Lingüística; Carla Benet, traductora, intèrpret i professora de diverses llengües estrangeres; Xavier Vila, catedràtic de sociolingüística i secretari de Política Lingüística de la Generalitat.

Inscripció prèvia https://forms.gle/zTJysp4LHZvA7nJdA

+info

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *