Decidim.Barcelona: Eduard Marquina

L’Escola Eduard Marquina va presentar un projecte als pressupostos participatius de l’Ajuntament de Barcelona (Decidim Barcelona) per poder fer una remodelació del pati de l’escola, Han aconseguit passar de fase i ara necessiten la vostra ajuda per votar a favor del projecte.

Dilluns 22  de març comença la fase per donar suport al projecte que van presentar. A dia d’avui és el projecte amb més seguidors de tot Barcelona, però s’ha de traduir en vots per a aquesta fase. Si cadascú de vosaltres aconsegueix un, dos, tres o més seguidors del vostre entorn (parella, familiars, amics, veïns, etc) poden tenir esperances d’arribar a la fase final al juny. Només és un petit esforç que pot suposar un gran canvi al pati de l’escola i al barri.

Com puc recolzar aquest projecte?

Només podran votar aquelles persones empadronades a Barcelona majors de 14 anys.

• Per poder fer-ho us heu de registrar en aquest enllaç: prem l’enllaç.
  • Després heu de SEGUIR al Projecte i a l’escola: prem l’enllaç.
  • Per fer la comprovació del padró i poder votar heu de fer això una vegada us heu registrat I HEU VALIDAT EL COMPTE AL VOSTRE CORREU ELECTRÒNIC. (Mireu per si de cas el correu Spam)

–  Aneu a El meu compte (clicant el vostre nom dalt a la dreta)

–  Autoritzacions (menú a l’esquerra després de clicar el meu compte)

–  El padró (cliqueu aquí i empleneu les dades personals que us demanen)

I una vegada fet això entre el 22 de març i el 4 d’abril s’ha de donar suport al projecte. Els 20 projectes amb més suports de cada Districte passaran a la fase final de votacions al juny.

De moment és el projecte amb més seguidors de tot Barcelona, però necessiten el vostre ajut per aconseguir un pati renovat amb elements de lleure i joc per als infants i obert al barri.

Animeu-vos a donar suport al projecte!

Molta sort i bona feina!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *