Lectura en Veu Alta

El passat mes de març, 59 centres de la ciutat de Barcelona amb un total de 178 alumnes van participar en les semifinals de Barcelona del Certamen de lectura en veu alta, organitzat per la Fundació Enciclopèdia Catalana i el Consorci d’Educació de Barcelona amb la finalitat de promoure la literatura i la llengua per mitjà de la lectura compartida en veu alta.

Del districte de Sant Martí hi han participat 11 centres dels quals 8 alumnes han passat a la final territorial de Barcelona.

Els finalistes participaran a la Final Territorial del Consorci d’Educació de Barcelona dilluns 9 de maig a l’Auditori del CaixaForum de Barcelona. I, si tot va bé, a la Festa de la Lectura l’1 de juny al Teatre Nacional de Catalunya.

Felicitem a tots els centres i a tots els participants per la seva implicació i per haver demostrat que valoren el gust per la lectura i el plaer de llegir en veu alta. I desitgem molta sort als finalistes en la pròxima fase del certamen.

En el següent document hi trobareu els enllaços als vídeos de les 5 semifinals.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *