Cicle de Conferències (II)

Ens plau poder anunciar-vos que el pròxim 15 de juny, a les 17 h, tindrà lloc la pròxima conferència de l’espai Des de la cadira ens preguntem…

De l’escola mixta a la diversitat d’edats
Arran de la pandèmia, molts centres educatius del districte van organitzar els seus grups bombolla agrupant infants de diferents edats i cursos. Aquesta estratègia, en alguns casos, ha estat valorada positivament, però en la comunitat educativa ha generat alguns dubtes.

Per aquest motiu,  des del CRP de Sant Martí, hem organitzat aquesta conferència que comptarà amb la participació de Francesco Tonucci, Investigador al Centre Nacional de Recerca Italià) i Agnès Barba, impulsora del Laboratori de Transformació Educativa, per a respondre les preguntes que, sobre el tema central de la sessió, en feu arribar.

Què cal fer per fer arribar les meves preguntes als experts?
Per a recollir les vostres preguntes, podeu respondre el qüestionari que trobareu més avall. Durant el transcurs de la sessió, membres representants de la comunitat educativa (docents de primària, de secundària, representants de les AFA i alumnat), s’encarregaran de formular-les als experts de la sessió que recordem, aquest cas són en   Francesco Tonucci, Investigador al Centre Nacional de Recerca Italià, i a l’Agnès Barba, impulsora del Laboratori de Transformació Educativa.

Emissió en directe  YOUTUBE

📆 Podeu seguir el directe per You Tube des d’aquesta mateixa pàgina:

Fes arribar la teva veu!

📅 Qüestionari obert fins al 13 de juny

Podeu seguir la conferència des del reproductor que trobaràs a continuació: