Cicle de conferències

El proper 31 de març, tindrà lloc la conferència:

COM APRENEM PER APRENDRE D’UNA MANERA MÉS PROFUNDA I AMB MÉS SENTIT, a càrrec de l’Anna Forés Doctora en Filosofia i Ciències de la Educació,  Llicenciada en Pedagogia per la Universitat de Barcelona i Directora del postgrau de Neuroeducació de la Universitat de Barcelona. A la conferència hi intervindran membres de la comunitat educativa: la Maria Rodríguez mare de l’escola Bogatell; la Noemí Artigas, cap d’estudis de l’escola Fluvià; en Julio Pérez, coordinador pedagògic de l’Institut Bernat Metge; i l’Albert Estany, pare de l’institut Caterina Albert.

Podeu seguir la conferència des del reproductor que trobaràs a continuació:

O des del nostre canal de Telegram: https://t.me/SE_Sant_Marti

Atès que volem que la vostra participació tingui un paper molt important, hem obert un qüestionari on recollir les preguntes que sobre el tema voleu que respongui la conferenciant i/o els diferents contertulians/-es

El formulari es tancarà dilluns 28 a les 9 del matí.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *