XIII Trobada de Cant coral d’escoles de Santa Coloma de Gramenet

La XIII Trobada de cant Coral d’escoles de Santa Coloma de Gramenet té lloc se celebren 3 concerts els dies 20 i 21 de maig al Teatre Sagarra.

El treball compta amb la col·laboració de l’Escola municipal de música “Can Roig i Torres” de Santa Coloma, tant en la part musical i en la direcció dels concerts, com en la formació del professorat en cant coral.

La cantata interpretada aquest curs és: Boix el bruixot i la ciutat de meravella
Text: Manel Justicia  Música: Jordi González.
Direcció: Anna Fernández

Músics : Josep Maria Gironell (piano), Salvador Francés (clarinet), Chiara Giani (baix elèctric), Àngel Pereira (bateria), Àngel Puig (pianista col·laborador)
Narració: Laia Rojas
Organitza: Grup de treball de música de primària (PFZ) i CRP, en col·laboració amb l’EMM Can Roig i Torres, i l’Ajuntament de Santa Coloma. Amb el suport del Teatre Sagarra, dins del Pla Educatiu d’Entorn de la ciutat.

12 escoles participants:
Antoni Gaudí, Ausiàs March, Banús, Ferran de Sagarra, Fray Luis de León, Jaume Salvatella,  Lluís Millet,
Mercè Rodoreda, Rosselló Pòrcel, Tanit, Torre Balldovina i Wagner