XIII Mostra d’Arts Escèniques

Enguany se celebra la XIII Mostra d’Arts Escèniques de la ciutat de Santa Coloma de Gramenet, del 20 al 24 de maig al Teatre Sagarra.

La Mostra és una activitat del Pla Educatiu d’Entorn de la ciutat i compta amb el suport del Pla de Formació de Zona.
Els centres educatius participants hi presenten les produccions artístiques que l’alumnat i el professorat  han realitzat durant el curs.
La formació de professorat, la producció i la direcció d’escena de les obres de teatre han està a càrrec del: Centre d’Arts Escèniques L’Excèntrica
La formació del professorat, l’acompanyament musical i direcció dels concerts de cant coral han estat a càrrec de: l’Escola Municipal de Música “Can Roig i Torres”

Centres educatius participants:
Instituts: La Bastida, Ramon Berenguer IV, Institut 9 de Santa Coloma i Terra Roja,
Escoles: Antoni Gaudí, Ausiàs March, Banús, Beethoven, Ferran de Sagarra, Fray Luis de León, Fuster, Jaume Salvatella, Lluís Millet,  Mercè Rodoreda, Rosselló Pòrcel, Torre Balldovina, Tanit i Wagner.

PROGRAMA

Recordeu que podeu seguir les notícies actualitzades de la Mostra a twitter amb el #Mostradartsescèniques!
Esperem que gaudiu molt d’aquesta festa de les arts!