XII Trobada de cant coral de les escoles de Santa Coloma

La XII Trobada de Cant Coral d’escoles de Santa Coloma de Gramenet té lloc dins la Mostra anual d’Arts Escèniques de la ciutat.

Aquest curs, hi han participat uns 450 alumnes i el professorat de música d’escoles de primària que formen un grup de treball de mestres de música, dins del Pla de Formació de Zona.

El treball compta amb la col·laboració de l’Escola municipal de música “Can Roig i Torres” de Santa Coloma, tant en la part musical i en la direcció dels concerts, com en la formació del professorat en cant coral.

La cantata interpretada ha estat: Al ball sense un badall, amb música de Guida Sellarès i text de Miquel Desclot. Els concerts s’han dut a terme els dies  15 i 16 de maig al Teatre Sagarra.

Escoles participants. Curs 2017-2018
Antoni Gaudí,  Ausiàs March,  Banús, Ferran de Sagarra, Fray Luis de León, Lluís Millet, Mercè Rodoreda,  Rosselló Pòrcel, Tanit, i Wagner