Xerrades simultànies de les #100tífiques a centres escolars

Per cinquè any consecutiu, el divendres 10 de febrer 2023, previ al Dia Internacional de les Dones i les Nenes en la Ciència, els cursos de 6è de primària i 1r d’ESO dels centres educatius de tot el país tindran l’oportunitat de connectar i conèixer investigadores de l’entorn de l’empresa, centres de recerca i universitats de Catalunya i el món.

Enguany es mantindrà l’experiència de l’alumnat amb el contacte directe amb una investigadora, tecnòloga, directiva o emprenedora científica que oferirà una xerrada centrada en la seva trajectòria professional i personal. Podreu triar en quina modalitat voleu la xerrada -virtual o presencial-. Per part de l’organització treballarem per garantir-ho.

Xerrades simultànies, presencials o virtuals, de dones científiques, investigadores i tecnòlogues, a centres escolars. Caldrà que feu la vostra inscripció.
Els Instituts Escola (IE) poden demanar dues científiques, una per 6è de primària i una altra per 1r de l’ESO.

Novetat d’enguany: També s’oferiran formacions a #100tífiques i docents per a preparar les xerrades simultànies del 10 de febrer

Podeu trobar més informació a 100tífiques  (l’apartat Preguntes freqüents pot resultar-vos molt útil)

Si teniu algun dubte o consulta:  programasteam@xtec.cat, in