VII edició de Recerkids. Recerca científica per a alumnat

Programa educatiu organitzat pel Departament de Recerca i Universitats que té com a objectiu apropar la recerca científica a l’alumnat de 5è i 6è de Primària.

Si teniu qualsevol consulta, podeu posar-vos en contacte amb nosaltres a través del nostre correu: hola@recerkids.cat o trucar al 646033256.

COM S’ARTICULA EL PROGRAMA?

El programa es divideix en dues fases:

1.  El projecte de recerca a l’aula al voltant de la temàtica d’enguany, que culminarà amb l’elaboració d’un pòster científic, que publicarem al web de Recerkids.

2. El congrés presencial a 4 universitats catalanes (per a aquells centres que obtinguin plaça), on les escoles participants podran compartir els resultats de la seva recerca amb la resta de centres i investigadors i investigadores professionals. A més, podran participar en tallers experimentals i gaudir d’un espectacle científic d’allò més emocionant!

El tema d’aquesta edició és l’estudi de la Biologia i zoologia, concretament, de la biodiversitat i l’afectació de les espècies invasores als ecosistemes.

Us comuniquem que engeguem la VII edició de Recerkids, un programa organitzat pel Departament de Recerca i Universitats i produït per Eduxarxa, que té com a objectiu apropar la recerca a les aules a través d’un projecte cientific dirigit a alumnat de 5è i 6è de Primària.

Si teniu ganes de treballar el mètode científic amb material didàctic ben pautat i acompanyament durant tot el procés i, a més, voleu compartir els resultats de la vostra recerca amb altres escoles, aquest és el vostre programa!

Inscripcions: del 22 de setembre al 31 d’octubre de 2022
Projecte de recerca: del 9 de gener al 14 d’abril de 2023
Congressos: maig de 2023 (dates, llocs i format per concretar)

Apunta’t  a recerkids.cat/inscripcions.