Taller de ciències: De terra o de mar?

“De terra o de mar” és el títol d’una sessió del seminari “L’activitat científica escolar” que obrim a tot el professorat de primària i secundària interessat. Serà a càrrec de Josep Maria Gili. Investigador de l’institut de Ciències del Mar de Barcelona (ICM-CSIC)

És una proposta per treballar el mar (biodiversitat, hàbitats, ecosistemes) a les aules de primària i secundària. S’inclou en el projecte educatiu “El mar a fons” (https://elmarafons.icm.csic.es), que ha tingut com a objectiu principal paliar el problema de l’escassa presència de l’oceà al currículum formal . Per tal de dur-ho a terme, han generat, des d’un centre de recerca, continguts educatius originals i d’actualitat que apropen el coneixement de l’oceà a l’aula.
Durant el taller s’usarà un material educació del que després es podrà disposar en servei de préstec al CRP.

Dia: 28 de gener
Lloc: Escola Santa Coloma.
Hora: De 17,15h a19,15h
Cal fer inscripció abans del 26 de gener