Sessió formativa: How can you design a situation-based unit that engages students?

HOW CAN YOU DESIGN A SITUATION-BASED UNIT THAT ENGAGES STUDENTS?

Sessió oberta a mestres de llengua anglesa i altres mestres de llengua, interessats/des en la programació i avaluació competencial de la llengua anglesa al nou currículum.

A càrrec de Montse Irún, catedràtica d’anglès de secundària en l’Institut Joan Oró de Lleida i professora associada al Departament d’Anglès i Lingüística de la Universitat de Lleida.

Descripció:

La sessió combinarà teoria i pràctica al voltant de com programar dins del nou currículum. Tot tenint que és una de les feines una de feines feixugues que cal fer com a mestres. No obstant això, tothom sap de la importància de saber què cal aprendre i com, i què cal avaluar i com per tal d’avançar i assegurar-nos que el nostre alumnat millora el seu nivell de competència comunicativa. Analitzarem el currículum, veurem com integrar-lo en situacions d’aprenentatge competencial i com avaluar el nivell d’assoliment de la competència lingüística de l’alumnat dins d’un aprenentatge globalitzat.

Objectius:

• Analitzar el currículum per reflexionar sobre l’aprenentatge competencial.
  • Avaluar unitats d’aprenentatge que treballen les competències d’anglès.

Continguts:

• Els elements del nou currículum d’educació bàsica
  • Les situacions d’aprenentatge a primària
  • La programació de les unitats basades en situacions.

Dia: Dilluns 27 de febrer 2023
Lloc: CRP Santa Coloma de Gramenet