Projecte “Passem a l’acció per fer sostenible el nostre planeta”

ODS. Agenda 2030, Petjada de Carboni. Alumnat i professorat de l’institut Les Vinyes de Santa Coloma ha volgut donar respostes a aquests temes que escoltem dia a dia als mitjans de comunicació i han desenvolupant un projecte des del departament de ciències experimentals: “Passem a l’acció per fer sostenible el nostre planeta”.

L’alumnat ha treballat en la cerca de dades, evidències i càlculs per saber quina és la petjada de carboni del centre. Ha fet difusió dels seus treballs de recerca i les seves conclusions Aquí podreu conèixer el projecte de la mà de l’alumnat.

L’objectiu del projecte  ha estat oferir la formació i l’acompanyament necessaris perquè l’alumnat sigui conscient de l’impacte real que les nostres accions generen el la seva Petjada de Carboni.