Per la integritat en l’esport. Activitat per a 4t d’ESO

Per la integritat en l’esport és una activitat de sensibilització sobre ètica i esport per als alumnes de 4t d’ESO, per fomentar la reflexió i el debat, extensible a qualsevol àmbit, més enllà de l’esport. Àmbits implicats: educació física, cultura i valors, social i personal i social.

La proposta, pensada per a que el docent la pugui conduir a l’aula, l’ha elaborat l’Oficina Antifrau en col·laboració amb el Departament d’Ensenyament. L’Oficina Antifrau és una institució independent, que treballa per enfortir la integritat en el sector públic català, mitjançant la prevenció i la investigació de la corrupció.

Amb l’objectiu de mesurar el seu impacte i amb vocació de millora, des de l’Oficina Antifrau es demana que, un cop treballada, feu arribar (prevencio@antifrau.cat) el breu qüestionari d’avaluació de l’activitat per a docents juntament amb el nom del centre i el nombre d’alumnes. Per qualsevol dubte o aclariment podeu contactar al 93 554 55 55 o prevencio@antifrau.cat.