VII Congrés de ciència d’educació infantil i primària. Inscripció fins al 26 de març

Us podeu inscriure fins al 26 de març al
VII Congrés de ciència d’educació infantil i primària
Organització, calendari i recursos

Gravarem prèviament a cada grup participant i el dia del Congrés es projectaran les ponències de cada grup.

Us convidem a participar amb el vostre alumnat al VII Congrés de ciència d’educació infantil i primària de Santa Coloma de
Gramenet.

Si esteu treballant algun projecte d’indagació científica o social, us animem a participar amb una breu exposició, de no mésde 10 minuts on presenteu:

• Quins interrogants us heu plantejat?
    Explicar quina interpretació o resposta heu donat a la/les pregunta/es investigable/s que heu triat.
  • Com esteu investigant?
    Quin recorregut heu fet per anar-la/es responent i què han canviat o millorat els i les alumnes respecte de les seves idees inicials.
  • Què heu après? A quines conclusions esteu arribat? Quins dubtes encara queden oberts…?