I Trobada “Santa Coloma dansa”. 13 de maig

Tindrà lloc dilluns 13 de maig, 11h, al Complex esportiu Prat de la Riba de Santa Coloma de Gramenet.

Aquesta trobada és resultat de l’activitat del grup de treball “Santa Coloma dansa”, dins del Pla de Formació de Zona 2018-2019. El seu objectiu és d’apropar la dansa a l’alumnat de 2n de primària, tot vinculant la dansa i la música per fomentar l’expressió rítmica i artística dels infants.

El professorat ha preparat un repertori de danses i unes orientacions didàctiques per treballar-les amb el seu alumnat.
Aquest treball culmina en una ballada conjunta amb tots els centres participants:
Antoni Gaudí; Banús, Ferran Sagarra,  Fray Luis León, Mercè Rodoreda, Roselló Pòrcel i Torre Balldovina

L’activitat s’adreça a 2n de primària i implica tota la comunitat educativa: alumnes, mestres i famílies.