Entre l’acció i l’objecte. Laboratori d’artistes (2022)

Entre les activitats per al professorat, el MACBA ofereix El laboratori d’artistes es planteja com un espai d’experimentació al voltant del projecte POSTDATA. Correspondències d’artista a l’escola, un dispositiu d’arts mòbils inspirat en el moviment de l’art postal, també anomenat mail art o art de correspondència, que pretén fer arribar propostes d’artistes contemporanis a l’escola des del museu.

El laboratori obre un espai de col·laboració entre artistes i professors per participar en els processos de creació i en la reflexió sobre la potencialitat d’introduir l’art a l’escola. Ens situarem col·lectivament en un espai que tensa els límits, conviu amb la incertesa, la sorpresa i l’estranyament, i examina qüestions de l’art que aporten noves tècniques i metodologies d’aprenentatge a l’aula.

Aquesta edició anirà a càrrec dels  artistes Nicolas Paris i Nicolas Malevé.
Del 11 al 14 de juliol de 2022     Inscripció gratuïta