Dia Mundial de la Poesia

El dia 21 de març va ser proclamat per la UNESCO Dia Mundial de la Poesia.

En aquesta edició, la Institució de les Lletres Catalanes i la Federació Catalana d’Associacions i Clubs UNESCO, han escollit el poema “No em despulleu” de Felícia Fuster, de qui enguany commemorem el centenari del naixement, i l’han fet traduir a vint-i-una llengües, entre les quals hi ha les altres oficials a Catalunya i algunes escollides d’entre les parlades en el país.

Amb aquesta iniciativa, ens proposen convertir el Dia Mundial de la Poesia en una gran festa de la paraula i de les lletres.

Aquí trobareu el fullet i aquí, tota la informació relativa a la iniciativa, així com el poema traduït a més de 21 llengües.

Esperem que celebreu el #DMP21 en tantes llengües com es parlin als vostres centres!

#DMP21