Dia de la Ciència a les Escoles 2021. Vídeos conferències

Totes les conferències

El 17 de novembre de 2021 se celebrà el Dia de la Ciència a les Escoles 2021. Es va emetre pel canal de YouTube de la Fundació Catalana per a la Recerca i la Innovació. Durant la sessió els quatre científics participants responden a una selecció de preguntes dels centres sobre els reptes i les seves àrees de recerca.

Com a documents educatius, aquí teniu els vídeos de les conferències. A la pàgina web de l’activitat trobareu els reptes que els i les científiques van proposar a l’alumnat.

• Robòtica Anaís Garrell, investigadora postdoctoral a l’Institut de Robòtica i Informàtica Industrial (IRI) i professora de la UPC
  • Xarxes socials Davinia Hernández-Leo, catedràtica d’Enginyeria i Tecnologies de la Informació i les Comunicacions (UPF)
  • Astrofísica Ignasi Ribas, director de l’Institut d’Estudis Espacials de Catalunya (IEEC) i investigador a l’Institut de Ciències de l’Espai (ICE-CSIC)
  • Economia Circular Jordi Morató, director de la Càtedra UNESCO de Sostenibilitat de la UPC