Convocatòria per participar a Cinema en curs 2021-22

S’obre la convocatòria per participar en la 17a edició de Cinema en curs, programa de pedagogia del cinema a escoles i instituts. Partint del treball conjunt de docents i cineastes en el desenvolupament dels tallers, es proposa un acostament al cinema entès com a art, cultura i creació. El programa es desenvolupa com un treball integrat dins la dinàmica de l’aula i introdueix metodologies d’ensenyament i aprenentatge que situen els i les alumnes com a protagonistes dels processos, treballant de manera transversal i globalitzada, fomentant treballs cooperatius que integren tot l’alumnat, i prenent com a punt de partida situacions reals basant l’aprenentatge en el fet vivencial.
Presentació de sol·licituds Cal fer les sol·licituds per correu electrònic a abaoaqu@abaoaqu.org o per correu ordinari a A Bao Qu, Carrer Lepant 264 1r G, 08013 Barcelona. Fins al 27 de maig