Contes i ciències. Materials on line

contes_laura_i_joan_375x281_webEls “Contes de la Laura i en Joan” són una col·lecció de contes i projectes derivats, ideats per la Direcció General de Recerca del Departament de Recerca i Universitats de la Generalitat de Catalunya, que tenen la voluntat d’explicar  recerca que es fa a Catalunya, divulgar per a què serveix i despertar des de l’escola o des de la família futures vocacions científiques

La col·lecció del materials disponible en format digital

La col·lecció dels “Contes de la Laura i en Joan”, dels quals s’han publicat 28 números, dins el recull de material didàctic “Recerca Directa”.

Vols que la Laura i en Joan visitin la teva escola?
L’activitat dels contacontes destinada a 4t i 5è de primària s’inspira en el contingut d’un conte. Dura 90 minuts i consta d’una posada en escena del conte i una part experimental, en què l’alumnat es converteix en investigadors i investigadores.
Les temàtiques que tenim disponibles són: Arqueologia, Fotònica, Lingüística, Nanotecnologia, Tecnologia dels aliments i Astronomia.
Consulta aquí el catàleg.