Consum responsable

El 15 de març  Dia Mundial del consum responsable, Aquest  és un objectiu educatiu important per a tot l’any, per educar en sostenibilitat i revertir processos de despesa.

Al bloc d’Escoles Verdes de Barcelona Comarques, trobareu idees i recursos educatius per a treballar el consum responsable.
Entre d’altres: vídeos curts, webs d’interès, guies i activitats.

PÀGINES WEB:

• Consum responsable del Departament d’Educació: amb consells de consum classificats per edats, des dels 0 als 18 anys.
  • Agència Catalana del Consum: amb informació sobre els drets del consumidor, consells de consum, iniciatives i l’assistència que ofereix l’Agència
  • Escola del Consum de Catalunya: és un servei públic gratuït creat per l’Agència Catalana del Consum de la Generalitat de Catalunya. El seu objectiu és afavorir la presència de l’educació en consum dins de l’àmbit educatiu català, posant al servei de la ciutadania una diversitat d’activitats i oferint-li assessorament en matèria d’educació en consum.
  • Consume mejor- Greenpeace: portal amb consells de consum responsable classificats per tipus de producte

EXEMPLES D’ACTIVITATS: