Conferència: Art i educació, dins i fora de l’escola

El passat dilluns 19 de febrer va començar la primera activitat de la comissió pedagògica del centre d’arts escèniques LaPerla_29 amb la conferència: Art i Educació, dins i fora de l’escola que us recomanem molt a tot el professorat que valori les arts com a forma de coneixement.
La conferència va ser a càrre d’Eulàlia Bosch, professora de filosofìa amb una llarga trajectòria en la reflexió i formació sobre les arts i l’educació.

<<…Una constant en les seves explicacions van ser les preguntes fetes per nens i nenes, que la Lali havia recollit de la seva àmplia experiència: “preguntes tan ben formulades que no tenim temps d’arribar a la resposta, quan en realitat el que importa és la pregunta”, des de la seva puresa ens van fer replantejar moltes coses com a educadors i educadores. Ja ens va dir abans que ens deixaria coses a l’aire perquè les estiréssim per a les properes xerrades: la importància d’explicar històries, el silenci en el llenguatge… I finalment, què passaria si no disposéssim de les arts, com introduiríem conceptes com l’amor, la justícia, la bellesa, la humilitat…Seria possible l’educació?>> (bloc de l’Associació Amics de La Perla 29)

Llibres recomanats relacionats:
Cati Sbert i Maite Sbert. La mirada de la libèl·lula.Una visió de l’educació artística. Disset, 2017
Eulàlia Bosch. Qui educa a qui. Històries breus de llarga durada. Eumo, 2017
Eulàlia Bosch. El plaer de mirar. El museu del visitant. Actar, 1998