Certamen de lectura en veu alta #acasallegimenveualta

Tal com us vam anunciar, ja està en marxa el Certamen de lectura en veu alta en confinament:  #acasallegimenveualta

L’organització ja ha penjat els vídeos en el seu canal públic de Youtube i s’estan fent córrer per xarxes amb l’etiqueta #acasallegimenveualta. Us animem a entrar al canal de youtube del certamen i veure les participacions de les escoles en les diferents categories. Ja tenim representants de Santa Coloma de les escoles Serra de Marina, Antoni Gaudí, Singuerlín, Ausiàs March i Joan Salvat Papasseit.

Si encara no heu participat, hi sou a temps! Recordeu que els centres inscrits prèviament podeu enviar els vostres vídeos fins el 29 de maig. Per participar-hi en el sorteig de deu lots de llibres (un per cada Servei Territorial), gràcies a la col·laboració de La Galera i Text, heu de:

– Fer una reinscripció en les categories que vulgueu

– Demanar que l’alumnat us faci arribar un vídeo llegint el fragment d’un llibre en veu alta

– Seleccionar cinc com a màxim de cada categoria inscrita

– Penjar-los en un drive que us oferirem

Desitgem que hi participeu i gaudiu de la lectura en veu alta!