CCCB. Bioscopi: Antiselfies. Formació per a docents

Les exposicions «La màscara no menteix mai» i «Francesc Tosquelles», són el context per proposar una nova edició de Bioscopi, una línia de treball permanent del CCCB amb la comunitat educativa (escoles, instituts, entitats socioeducatives, famílies,..) per explorar el món que ens envolta utilitzant els recursos i les tècniques de l’animació. Aquesta edició, «Antiselfies», proposa treballar els temes de la identitat i l’autorepresentació, a partir de dues propostes: amb alumnes de primària construirem tres màscares per ser conscients de la nostra identitat dinàmica i interactiva; i amb alumnes de secundària i batxillerat observarem les nostres màscares digitals a través de les selfies, per poder desemmascarar-nos creant una nova autorepresentació més autèntica i original.
9 març 2022
Gratuït amb el carnet de docent

INSCRIPCIONS
Servei educatiu del Centre de Cultura Contemporània