Avaluació diagnòstica cicle inicial de primària

El Consell Superior d’Avaluació del Sistema Educatiu (CSASE), un cop fet el corresponent pilotatge, posa a disposició dels centres d’educació primària:

• una prova d’avaluació diagnòstica (interna) adreçada a alumnes que acaben segon o que inicien tercer de primària.
  • un document amb algunes recomanacions, recursos didàctics i instruments per a la diagnosi.

Aquesta prova pot ajudar als centres a detectar possibles mancances i a buscar les estratègies necessàries per organitzar les mesures i el suport que permetin la millora dels alumnes.

Es presenta en un format globalitzador que s’emmarca en el context de la realitat propera als alumnes.

Mitjançant una sèrie d’activitats, els docents podran avaluar alguns aspectes de la competència matemàtica, de la competència lingüística en llengua catalana i del coneixement del medi social i natural.

Tota la documentació al web del CSASE