Alumnat de l’Institut La Bastida guanya un premi (RE)Imaginat

Enhorabona a l’alumnat de 1r B del cicle formatiu d’Educació Infantil de l’Institut La Bastida de Santa Coloma de Gramenet que ha guanyat el premi (RE)Imagina’t 2017/2918 – Fem un clip no sexista,  de la Modalitat A – Idea, guió i storyboard. Categoria: 17-18 anys.

El treball premiat és La fi del sexisme, guió realitzat per Anais Diaz, Anna Sargsyan, Brian Romero, Elisa Castillo i Judit Santos i guiat per les professores  Laura Martínez i Cristina Rodríguez. Consulteu l’storyboard

(RE)Imagina’t és un projecte promogut per l’Observatori de les dones en els mitjans de comunicació.

L’entrega de premis tindrà lloc a l’Auditori Blanquerna de la Facultat de Comunicació de la URL el proper 24 d’abril a les 20.00h.
Amb la projecció dels 8 films premiats, corresponents a les modalitats A i B. Entrada lliure