Vídeos de l’alumnat de 2n de batxillerat de Química. INS Numància

L’alumnat de Química de 2n de Batxillerat de l’institut Numància ha presentat a diferents professionals externs al centre els seus vídeos de pràctiques de laboratori a la 1a Mostra de vídeos de Química, organitzada pel mateix l’institut i de la mà del seu professor Pedro Garcia.
Cada grup ha mostrat el seu vídeo, així com els fonaments teòrics per entendre millor la pràctica plantejada.

El vídeo sobre l’Hidròxid de Magnesi dels alumnes de 2n de Batxillerat ha estat un dels seleccionats com a Finalistes de l’Edició X(p) rimenta’24 , una edició que bat tots els rècords!  En total, hi han participat 751 alumnes i 83 docents de 64 centres educatius. Dels 214 vídeos, 53 corresponen a la categoria de primària; 102, a la de secundària; i 59, a la de batxillerat i cicles formatius. D’aquests treballs, el jurat ha seleccionat 33 vídeos finalistes.
Els vídeos premiats i guardonats s’anunciaran durant l’acte de lliurament dels premis i guardons. Aquest acte tindrà lloc el dimarts 28 de maig, a les 10.45 hores, a l’Escola d’Enginyeria de Barcelona Est (EEBE) del Campus Diagonal-Besòs de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC).