Jornades d’Educació Infantil 0-6. Curs 2018-2019

XIII Jornades d’Educació Infantil 0-6 anys

Dimarts 12 de març de 2019:

Conferència Jugar, la millor manera de créixer i aprendre”

a càrrec d’Imma Marín,  especialitzada en educació, comunicació a través del joc i la ludificació. Fundadora de l’empresa MARINVA Joc i Educació.

Descripció: Jugar és una necessitat vital, un impuls primari i gratuït que ens empeny des del naixement a explorar, conèixer i estimar el món. Perquè hi hagi joc cal que existeixi la possibilitat d’escollir i de tractar els objectes i fins i tot les idees de forma no convencional. Tot això és del que parlarem i reflexionarem a la conferència. I ho farem vivenciant-ho i compartint la vivència.

Presentació         Vídeo conferència

Dijous 28 de març de 2019:

Presentació d’experiències

EBM Minerva (Sant Andreu de Llavaneres): “L’evolució com a canvi i transformació del pensament, per avançar cap a l’escola que volem”
ESC de Maçanet de la Selva: “El joc dels Mini Mons”     Presentació
EBM La Sargantana: “Reciclem les matemàtiques: una nova mirada”   Presentació
ESC LLuís Millet: “Els espais de lliure circulació. Aprenentatge en comunitat”  Presentació

Horari: de 18 a 20h

Lloc: Biblioteca Singuerlín – Salvador Cabré