XIII Jornada de Programació i Robòtica Educatives

El proper dissabte 29 de maig de 2021 està prevista la XIII Jornada de Programació i Robòtica Educatives (#JPRE21), una edició completament virtual donada la situació pandèmica i amb un horari únicament de matí, on totes les ponències, els tallers i la fira d’alumnes s’emetran per streaming.

L’horari serà de 9.00 h a 14:00 h amb franges per ponències paral·leles durant tot el mati, en diferents formes de participació.

• Participació en la fira de projectes o treballs realitzats per l’alumnat, enformat vídeo, que pot consistir a presentar alguna aplicació, algun giny físic programat, alguna activitat, etc. Aquests vídeos quedaran exposats en una pàgina permanent del blog de la jornada.

• Ponències d’una experiència educativa que poden ser individuals o col·lectives. El ponent o ponents poden fer una emissió en directe o amb un vídeo gravat prèviament. La durada de la presentació serà d’un màxim de deu minuts, amb cinc minuts per tal que els assistents puguin formular preguntes. El temps total serà de quinze minuts.

• Tallers de formació: es faran a la darrera franja de la jornada. Si requereixen algun equipament específic (robot, kit, plaques programables…) haurem d’avisar als inscrits que el tinguin preparat durant l’emissió. Tingueu en compte que un taller implica la participació activa dels participants. (de 30 a 45 min aprox.)

Si voleu participar en més d’un apartat, haureu d’omplir el formulari tantes vegades com propostes de participació vulgueu fer.

Us animem a presentar les vostres propostes per a ponències, fira, tallers emplenant aquest formulari de la pàgina de la Jornada abans del 9 de maig a les 24 h. Trobareu tota la informació al Web de la Jornada.