Videoclips: canvi urbanístic viscut per dones de la Santa Coloma dels anys 60 i 70.

Els videoclips que publiquem per primera vegada són una síntesi del Banc de Memòria Oral que es va dur a terme sobre el canvi urbanístic viscut per una trentena de dones de la Santa Coloma dels anys 60 i 70.

Són de curta durada i s’agrupen en els temes següents:

• Urbanisme: carrers
  • Ensenyament: escoles
  • Comerç: mercats i botigues
  • Transports: autobusos

Des del seminari “Conèixer Santa Coloma” en fem una valoració molt positiva, ja que és un recurs únic i molt valuós per treballar amb els alumnes, i les seves famílies si escau.

Per a més informació sobre aquest Banc de Memòria Oral, o si algun centre educatiu vol tenir una còpia dels videoclips en format DVD, podeu contactar amb la direcció del Museu Torre BalldovinaPodeu trobar aquest i altres recursos en línia a Patrimoni i medi local.