Sant Jordi a les ones – 100 anys de ràdio

Continuem avançant en les activitats de commemoració dels 100 anys de la ràdio a Catalunya, amb l’objectiu de commemorar i destacar el paper fonamental que ha tingut en la difusió de la cultura, l’entreteniment i la informació al llarg del segle XX i XXI.

Després de la celebració del dia Mundial de la Ràdio el 13 de febrer encetem una nova proposta per a fomentar la participació de centres i alumnat al voltant de la ràdio escolar.

Us convidem ara a participar en una nova proposta coincidint amb la diada de Sant Jordi, una jornada festiva i popular en la qual els llibres i les roses prenen els carrers de totes les localitats catalanes.

Des del Centre de Recursos de Santa Coloma de Gramenet, ens posem en contacte amb vosaltres per a fer-vos arribar la proposta de participació en l’activitat “Sant Jordi a les Ones”, on es convida els centres a enregistrar una recomanació literària en format sonor. Podeu obtenir més informació a la pàgina creada per a l’ocasió

És per això que us demanem que, en cas d’estar interessats en la proposta, ompliu el formulari següent.  Podeu obtenir més informació a la pàgina creada per a l’ocasió.

Per donar-vos suport en la realització de l’activitat i les característiques que ha de tenir la proposta us podeu posar en contacte amb nosaltres a l’adreça crp-santacolomag@xtec.cat

#bescat #canaldereporters #santjordialesones