RoboCAT 2020

S’ha publicat tota la informació sobre la 5a edició de la RoboCAT, El Campionat de Robòtica de Catalunya, que aquest curs s’ambienta en els Bastaixos.

Els objectius principals del projecte RoboCAT són crear un entorn comú on compartir idees amb les persones que tenen inquietuds en l’àmbit tecnològic; fomentar la robòtica de muntatge i programari lliures; fer accessible i assequible la realització d’activitats robòtiques pels centres educatius i cívics; i potenciar el coneixement i estimació del patrimoni cultural, natural i artístic de Catalunya.

La RoboCAT 2020 comptarà amb un curs de preparació i una fase territorial per cada zona i una Gran Final, en la què hi participaran els equips millor classificats.

Cursos de preparació

El curs de preparació per a Barcelona, adreçat a mestres, professors i educadors que vulguin participar a la RoboCAT 2020 el dijous 26 de setembre de 2019 de 18 a 20 hores al Centre Cívic del Convent de Sant Agustí.

Els cursos són impartits per Make and Learn. L’entrada és gratuïta. Per participar en aquesta activitat cal inscriure’s prèviament a través del següent formulari abans del dia 13 de setembre. Les places són limitades.

Fases territorials

RoboCAT Barcelona: dissabte 18 d’abril de 2020 a l’Escola St. Peter’s (Carrer d’Eduard Toldrà, 18, 08034 Barcelona). Coorganitza Singularity Foundation i l’Escola St. Peter’s.

Gran Final: dissabte 16 de maig de 2020 a l’Escola Els Estanys de Platja d’Aro (Carrer de Josep Maria Vila, 17250 Platja d’Aro, Girona). Coorganitza l’Escola Els Estanys.

Us podeu inscriure a la RoboCAT 2020 a través del següent enllaç.

Trobareu tota la informació a la pàgina web robocat.cat.