Premis Baldiri Reixac 2019-2020: Transforma l’educació des de la cultura

Premis Baldiri ReixacLa 42a edició dels Premis Baldiri Reixac, un reconeixement al compromís per l’educació impulsat per la Fundació Carulla.

Els Baldiri reconeixen, impulsen i fan possibles els projectes educatius que donen resposta als reptes de l’educació del segle XXI. Els Premis pretenen involucrar el màxim d’agents de la comunitat educativa convidant-los a treballar de forma conjunta des de les arts i la cultura per construir una escola oberta, inclusiva i innovadora.

Si sou una escola que té la cultura i les arts com a element central del projecte, o teniu una idea que voleu desenvolupar amb un artista o institució cultural.
Si teniu ganes de connectar-vos amb la cultura i no deixar-la anar…. aquests són els vostres premis!

Termini: 27 de gener de 2020

Tota la informació a www.elsbaldiri.cat