Jornada de materials pedagògics a l’escola Lluís Millet. 17 novembre

El proper dissabte 17 de novembre el CAIEV (Centre d’assessorament i investigació d’educació viva)  organitza una Jornada de materials pedagògics a l’escola Lluís Millet de Santa Coloma de Gramenet.

L’horari de la Jornada serà de 9 del matí a 3 de la tarda. Durant tot el matí podreu:

– Visitar la zona d’expositors, amb distribuïdors, fabricants i artesans que exposaran els seus materials de les àrees de lectoescriptura, logicomatemàtica, ciències, tecnologia, acompanyament emocional i contes.

– Acostar-vos a l’espai de manipulació dels materials per poder conèixer de prop, tocar i provar els que siguin de la vostra àrea d’interès o especialitat.

– Participar en els tallers breus per àrees que s’aniran repetint durant el matí i on un expert en l’àrea o matèria us farà propostes d’ús dels materials.

El preu és de 30€ l’entrada general o 15€ si sou amics del Caiev.