Jornada de cloenda de la Xarxa Territorial de Cultura Digital

El proper divendres 10 de juliol, de 10 a 13h, es durà a terme la Jornada de Cloenda de les accions de Transformació Digital i dels Seminaris de Xarxa Territorial de Cultura Digital (XTCD) del curs 2019-2020.

En aquesta Jornada es presentaran projectes de centres educatius en els quals durant el curs s’han fet accions cap a la Transformació Digital del centre educatiu i projectes elaborats en el marc dels seminaris de la Xarxa Territorial de Cultura Digital.

Destaquem la participació de dues escoles de Santa Coloma:

• L’escola Miguel de Unamuno presenta el seu treball de robòtica, com a resultat de la formació mentoritzada que han dut a terme com a centre de transformació digital.
  • L’escola Beethoven presentarà una experiencia col.laborativa del seminari XTCD de Santa Coloma de Gramenet. “Generatrix” és el resultat del treball de cocreació dut a terme al seminari, s’ha dissenyat amb la participació dels coordinadors TAC de les escoles Jaume Salvatella, Sagrada Família i Tanit i la presentació serà a càrrec de la coordinadora de l’escola Beethoven.