“El Gust per la lectura” amb noves formacions

El programa El Gust per la Lectura té per objectiu la formació de bons lectors i lectores. Es tracta que, al llarg de la seva formació educativa, els nostres alumnes esdevinguin lectors competents, crítics i capaços de gaudir del plaer de la lectura. Aquest any el programa canvia el seu format i ofereix una formació als docents per poder acompanyar els alumnes en les seves lectures.

Aquesta formació consistirà en un taller de dues sessions formatives telemàtiques lligades a l’impuls de la comprensió lectora i el foment del gust per la lectura. La primera sessió serà al voltant de la lectura guiada i la segona consistirà en una tertúlia sobre alguna de les propostes de lectura que s’ofereixen des del programa (a escollir pels assistents).

Trobareu més informació sobre el taller i l’enllaç a la inscripció a:

Taller Gust per la lectura- Cicle inicial

Taller Gust per la Lectura- Cicle mitjà i superior

Taller Gust per la Lectura- Secundària obligatòria

Taller Gust per la lectura- Secundària “Llegir a casa i a classe de ciències”

Taller Gust per la Lectura- Batxillerat

No perdeu aquesta oportunitat i… Bona lectura!