Guia didàctica: Investiguem com funciona el cos humà

S’ha publicat la segona guia de la col·lecció Petits talents científics que us podeu descarregar en pdf:

Arnau Amat, Jordi Martí i Irma Darné, Investiguem com funciona el cos humà.
Arnau Amat, Jordi Martí i Víctor Grau, Investiguem la matèria.

Les guies s’adrecen al professorat d’infantil i primària i contenen recursos i coneixements didàctics per fomentar l’experimentació, la indagació i la descoberta en l’aprenentatge de les ciències de l’alumnat . Ajuden els mestres a implantar metodologies més participatives i creatives a l’aula i que permetin la realització de petits treballs de recerca i de pràctiques experimentals per part de l’alumnat.

Les biblioteques, centres de recursos i escoles que estiguin interessades podran sol·licitar un exemplar al correu  imebatencio@bcn.cat, de l’Institut Municipal d’Educació de Barcelona (IMEB)

Edita:
Ajuntament de Barcelona. Institut Municipal d’Educació de Barcelona
Fundació Catalana per a la Recerca i la Innovació (FCRi)
EduCaixa de l’Obra Social “la Caixa”