Gramactiva’t 2022

Amb motiu del Dia Mundial de l’Activitat Física, 6 d’abril, s’ha dut a terme Gramactiva’t 2022, una jornada plena d’activitats esportives, organitzada pel grup de treball de mestres d’Educació Física amb el suport del Centre de Recursos Pedagògics i la col•laboració de l’Ajuntament de Santa Coloma de Gramenet i el Consell Esportiu del Barcelonès Nord. Esperem poder fer una segona edició el curs vinent i us animem a tots els centres educatius a participar!

La jornada ha comptat amb prop de 1000 alumnes de cicle superior de 16 escoles de la ciutat, amb la participació d’entitats com Club d’Escacs Gramenet, Colla Castellera Laietans de Gramenet, Complex Esportiu Torribera, Crossfit Santa Coloma, Duet Can Zam, Institut Català de la Salut i els alumnes del cicle formatiu de condicionament físic de l’Institut La Bastida.

Més informació de la jornada a twitter.