Formació en Competència Digital Docent A2

Des del CRP de Santa Coloma de Gramenet oferim al segon torn una formació semipresencial de 50h (amb sessions virtuals i presencials): la Competència Digital Docent (CDD) A2.

Aquesta formació  s’adreça a professorat d’infantil, primària, ESO, batxillerat, cicles formatius i formació d’adults amb experiència professional  i també al professorat dels Serveis Educatius, que necessiten adquirir un nivell òptim de competència digital professional. Té per objectiu adquirir les competències digitals docents relacionades amb el nivell A2 i vinculades a les àrees d’ensenyament-aprenentatge, continguts digitals, avaluació i retroalimentació, empoderament de l’alumnat, compromís professional i desenvolupament de les competències digitals de l’alumnat.

Cal tenir un nivell mínim (A1) de competència digital. Podeu comprovar el vostre nivell contestant el qüestionari sobre CDD Selfie for Teachers.

La formació es farà els dimecres de 17 a 19h des del gener fins al juny.

Més informació i calendari provisional

Inscripció